2009. október 2., péntek

Az idő sürget a társkeresésben

Igen, a hónapok csak telnek, pláne ha már az évek is telnek, és Te egy társsal szeretnéd leélni az életed, nem egyedül. Már nagyon magányos vagy, sokszor jól esik csak úgy felhívni valakit, bárki is az a telefonlistáról, és csak úgy beszélgetni, megosztani pár élményedet mással, és meghallgatni mást. Jaj de jó ez! Valaki meghallgat, és biztat, hogy ne add fel.

Úgy érzed soha nem fogod megtalálni azt a férfit akit nagyon tudnál szeretni. A másik miért él párkapcsolatban aránylag boldogan, legalábbis annak tűnő kapcsolatban, a másiknak miért van már családja is, és Neked nincs?

Ha körül nézel magad körül, kíváncsi lennék, hány párkapcsolatot tudsz felsorolni, amely boldogságban zajlik. Nagyon sok kapcsolatban vannak problémák, sőt problémamentes kapcsolat nem is létezik. De mégis biztos találsz olyan párocskát az ismerőseid körében, akikhez szeretnéd ha a Te kapcsolatod is hasonlítana.
Nekem is volt ilyen, mikor egyedül voltam két évig, volt egy munkatársam akinek kapcsolata minden szempontból hasonlított arra, amilyet én eltudtam volna képzelni magamnak.

Szerették és szemmel láthatóan tisztelték egymást, mindketten ügyesek és okosak voltak, jó beosztásban dolgoztak, házat építettek, született egy babájuk, és már akkor több mint 10 éve együtt voltak, és még mindig jó volt közöttük a szex. Plusz tanultak, főiskolára jártak levelezőre, nyelvet tanultak.... Csupa jót tudtam mondani róluk. Szinte hihetetlennek tűnt, hogy Nekem is egyszer lesz ilyen társam az életben.
ÉS LETT! :)))))))))))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése